| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Anticonceptie Hier vind je tips, vragen en discussies over spiraaltje, de pil, condooms, staafje, pleisters, morningafterpil, etc. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hee
ik ben al een tijdje aan de pil, omdat ik een vriend heb. Laatst heb ik de pil door geslikt ( dus de volgende strip achter de vorige aan) maar na 2 weken kreeg ik last van bloedverlies. dit is nu ook al twee weken bezig. is dit een doorbraak bloeding of kan het wat anders zijn? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Hoi Annabella,
Niet iedereen heeft evenveel geluk dat die de pil door kan slikken zonder bloedverlies te krijgen. Of de bloeding weggaat als je hem verder doorslikt weet ik niet. Weet wel dat ik het vroeger niet kom omdat ik er dan ziek van werd en last had van bloedverlies. Weet niet of je een 3 fase pil slikt, want dan kan het niet. Dan moet je een andere pil slikken. Sterkte! Laatst aangepast door katje45 : 21-12-08 om 07:15 Reden: iets toegevoegd |
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Heeft bedankt: 69
Is bedankt: 141
|
Ik ben het idd eens met Katje,
Niet iedereen kan hiertegen, zelf ben ik wel een fanatieke pildoorslikker, maar dit mocht ik van mn huisarts (na overleg ) Omdat ik heel erg ziek werdt wanneer ik iedere maand ongesteld zou worden. Maar het komt idd voor dat sommige mensen niet tegen het doorslikken van de pil kunnen, en dan kun je idd last van doorbraakbloedingen krijgen. Dus denk ook wel dat jij last hebt gehad van een doorbraakbloeding. Heb je verder nog geëxperimenteerd met het doorslikken van de pil? Of ben je gewoon weer trouw iedere maand gestopt? Groetjes Sylvia |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|