| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Esthetische ingrepen Hier vind je tips, vragen en discussies over liposuctie, facelift, borstvergroting, etc. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hallo,
Ik zit met een enorm probleem: 11 maand geleden ondering ik een ooglidcorrectie en minilift en het resultaat is ronduit slecht. Mijn PS gaf me nauwelijks uitleg over wat hij zou doen en deed een macs lift met oplosbare draden die blijkbaar niet oplossen, nog steeds veel trekken en mijn gezicht vervormen. Ik zoek een hoog gekwallifieerd PS voor een correctie maar ben doodsbang dat het weer slecht zal uitvallen. Daarvoor dank voor getuigenissen van lotgenoten of indien je iemand kent die hier ook door ging.
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hoi, hoi,
Wat een vervelend voor je. Hoe gaat het nu met je? Hoe is het met je oogleden. Groetjes, Wendy |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|