| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Algemeen Hier vind je tips, vragen en discussies over pijnen, ziektes en aandoeningen van spieren en gewrichten. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hey
Ik heb sinds ong mijn 16de last van een paar uitstekende ruggewervels.. Ik ben daar toen der tijd mee naar de dokter gegaan en die heeft me doorgestuurd naar een mensendieck praktijk. Wat ik ong. een jaar heb gevolgd, zonder resultaat overigens. Ik ben nu ondertussen 20 en begin er steeds meer last van te krijgen. Pijn naast me ruggewervels etc etc.. Maar ook qua zelfvertrouwen ga ik er niet op vooruit zo.. niet dat het gigantisch is maar best frustrerend om altijd maar een 'bochel' op je rug te hebben.. een strak truitje zit er in ieder geval niet in.. Nu was mijn vraag. Heeft iemand hier ervaring mee? Of het soortgelijke probleem? Zoja zijn er behandel methodes voor of eventueel operaties? Voor de duidelijkheid even een foto gemaakt. Waar het aardig goed op te zien is. ![]() Alvast bedankt, Michael. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
hallo michael.
in 2002 ben ik van boven naar beneden van de trap gevallen.wervel gebroken en verschillende fracturen erond.lelijke breuk dus.mijn rug is sindsdien helemaal aan het inzakken.Met als gevolg ook een bult op mijn rug.niet alleen dagelijks heel veel pijn maar ook het uitzicht moet je erbij nemen. ik ben voor 66 procent invalide verklaart.sinds gisteren draag ik nu een 3 punt corset.ik loop daardoor wel wat rechter zodat mijn "bult" ook minder opvalt.maar ze is er nog wel natuurlijk. ik kan me ook laten opereren.heel zware operatie zegt de dokter zelf.Ze zouden spillen van ongeveer 20 centimeter in mijn rug plaatsen.Maar eerst gaan ze via u ribbekast "vooraan" dus zo naar mijn ruggewervel en daar tussen iets plaatsen zodat mijn rug niet meer naar voor kan buigen en door de spillen recht blijf staan.Operatie van ongeveer 4 uur.hij zegt wel dat hij er vrij zeker van is dat mijn rug recht zal zijn.Maar mijn pijn ,is een andere zaak.hij kan niet zeggen of die zal verdwijnen.dus daarom twijfel ik om het te laten doen. dus dit is mijn geval.mss hielp het je wat vooruit. veronique |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
Hallo Veronique, Wens je heel veel sterkte met het nemen van een beslissing. Zal niet makkelijk zijn, zeker als je niet zeker weet of de pijn weg gaat. Maar hoe gaat het verder met je rug als je er niets aan laat doen ? |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
.We zijn bang dat mijn rug met het ouder worden nog meer in zakt .maar daar kan hij niet op antw ,hij weet het ook niet ,hij denkt dat ik op het max ben.maar ja ,nu zegt hij ,je hebt gewoon pech gehad.dan kan hij binnen zoveel jaar terug zeggen ,je hebt gewoon pech gehad dat het nog meer is ingezakt...
we denken eraan om een tweede opinie te vragen.mss in leuven. mss zijn er mensen op dit forum die al die operatie hebben doorstaan,die er iets over kunnen praten. bedankt katje45 voor u meedeleven.groetjes |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
| Scoliose/kromme rug behandeling - Artikel | Agnes574 | Zenuwen en beendergestel | 4 | 01-09-10 22:41 |
| Behandelingen voor kromme rug? | kevin | Zenuwen en beendergestel | 11 | 31-10-09 23:49 |
| Wat kan ik doen tegen een kromme rug? | martie | Zenuwen en beendergestel | 4 | 17-12-05 22:24 |