| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Zenuwen en beendergestel Hier vind je tips, vragen en discussies over botbreuken, hernia, beknelde zenuwen, etc. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hoi ik ben een jongen van 17 jaar , ik ben 1m50
graag zou ik lengte willen groeien , hoe doe ik dat ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
pindakaas eten schijnt te helpen zag ik op de reclame ;D
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
nou jah
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Hallo Johney.Laat je niet van de wijs brengen door die flauwe reactie,s die je soms zal krijgen op dit forum. Ik neem aan, dat het voor jou een serieus probleeem is. Het kan natuurlijk erfelijk zijn dat je nu nog niet al te groot bent, maar je zit nu nog in je groeifase. Ik zelf en ook mijn man zijn ook niet zo groot, nl 1.58 en 1.60 en onze zoon van 22 jaar, is ook maar 1.70, maar heeft daar verder geen problemen mee. Hij heeft zelfs nog aan basketbal gedaan en dat ging heel goed. Praat er anders eens met je huisarts over. Misschien kom je in aanmerking voor groeihormonen, als jij dat wilt natuurlijk. Ik zou me nu nog niet zoveel zorgen erom maken hoor! Nu, het beste ermee. Een moeder.
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
| De beste manier om vrouwelijke borsten te laten groeien? | Pisman | Mannen | 6 | 27-08-08 16:43 |
| Ashley (9) mag niet groeien wegens handicap - Algemeen Dagblad | Redactie | Overzicht Nederlandstalig nieuws over gezondheid | 0 | 10-01-07 07:21 |