| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Anabolen Hier vind je tips, vragen en discussies over verschillende soorten anabolen, effecten, stoppen, etc. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
annabolen vragen?????
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hallo,mijn vraag is of sustanon ook zonder deca kan.of is dat noodzakkelijk.Want ik heb 9x sustanon in de kast liggen.
Groetjes Billy77
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
verkoop je hetniet
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
ik ben al een tijdje informatie aan het verzamelen over anabolen heb ook het anabolen boek thuis maar toch kom ik er niet helemaal aan uit want op elke site staat wel eits anders . ik ben 22 jaar weeg 76,8 en train al 6 jaar waarvan 4 echt serieus mijn vraag is wat nu gewoon het beste is om mee te starten niet wat het veiligst is want anabole zijn nou eenmaal gevaarlijk maar gewoon de beste kuur om mee te starten want ik kom niet verder als dit resultaat en ik train en eet goed.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 3
|
Ik zou lekker deze vraag op dbb stellen.
Sustanon is testosteron met meerdere esters. (korte en lange) Dit kan prima zonder andere middelen worden genomen. |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
| Problemen na het stoppen met anabolen | brouwer | Anabolen | 69 | 18-08-10 20:39 |
| Op zoek naar anabolen | willem@ | Anabolen | 10 | 08-04-09 12:41 |
| Anabolen en zwangerschap | nikita | Zwangerschap | 5 | 08-03-07 12:32 |
| Vraag over anabolen | Foulwing | Anabolen | 2 | 08-05-06 13:48 |
| Vragen over anabolen | verward | Anabolen | 2 | 27-04-06 13:35 |