| Forum | Dagboeken | Gebruikersgroepen | Fotoalbums | Leden |
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Je kunt daarom nog niet gebruik maken van de vele mogelijkheden die MediCity biedt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan even bij deze website over gezondheid en welzijn om de vele ervaringen van andere leden te lezen, om zelf reacties te geven of een nieuw bericht te plaatsen, om gebuik te maken van de gratis interne (anonieme) berichten service, of één van de andere mogelijkheden. Al meer dan 27.000 anderen gingen je al voor! |
|
|||||||
| Registreer | All Albums | Dagboeken | FAQ | WW ledenlijst | Gebruikersgroepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Menstruatie Hier vind je tips, vragen en discussies over menstruatieklachten, de cycles, afscheiding, etc. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hoi.
Ik ben vaak langere tijd ongesteld. Nu alweer 2 weken. Is dit normaal? Er zit ook totaal geen regelmaat in. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben ook bang dat ik hierdoor moeilijk zwanger kan raken. Hopelijk kan iemand me wat meer vertellen. Liefs eveline |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Is bedankt: 1
|
Ik zou even langs de huisarts gaan. Om de bloeding te verminderen kan het helpen een tijdje de pil te slikken. Daar wordt het vaak minder van, en meestal blijft het ook wel iets minder als je dan stopt. Het zal niet zozeer van de lengte van je menstruatie afhangen of je makkelijk zwanger kan worden. Wel de onregelmatigheid kan dit lastiger maken, omdat je niet weer wanneer je je eisprong hebt. Nou is dit ook wel te meten, maar kzou gewoon langs je huisarts gaan.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
Is bedankt: 0
|
ik ben langs de huisarts geweest.
Er is nu een uitstrijkje gemaakt. Ook heb ik zei de huisarts een gevoelige baarmoedermond die snel bloed. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Is bedankt: 1
|
Dat is raar? Vooral als het bloeden van baarmoedermond dan gekoppeld zou zijn aan je menstruaties? Misschien door tampon gebruik? Maar dan zou je er met sex lijkt me ook last van moeten hebben?
|
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
| Pfeiffer: hoe lang besmettelijk? | sisley | Vermoeidheid | 24 | 04-02-10 18:20 |
| Wat doen bij lang ongesteld? | S a b i n e | Menstruatie | 11 | 05-12-08 23:11 |
| Huisdieren krijgen steeds meer menselijke kwalen - Artikel | Leontien | Welness en gezondheid | 2 | 02-11-07 19:46 |
| Ross: Steeds meer privacy in verpleeghuizen - Algemeen Dagblad | Redactie | Overzicht Nederlandstalig nieuws over gezondheid | 0 | 05-11-06 13:10 |
| Nog steeds niet gerookt | Mark | Roken | 31 | 18-07-04 12:32 |